• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

On-line auktion 29/12 Skånes auktionsverk

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Hmpf. Reverson är redan uppe i nästan 25' inkl. avgifter. Hade hoppats på att den skulle smyga lite under radarn, så här tätt inpå jul!

F300:an då... Är den korrekt?
Bakboetten är (isf) onekligen utbytt, och kronan likaså.
Har heller inte lyckats googla mig till någon tavla som ser ut precis så - oftast verkar de ha tryckt Omega-logotyp.

...men - jag gillar stämgaffelverk, och ibland kanske det är värt att chansa(?).
 

XMJan

Cartier
Hmpf. Reverson är redan uppe i nästan 25' inkl. avgifter. Hade hoppats på att den skulle smyga lite under radarn, så här tätt inpå jul!
Sorry! Men jag vill upplysa så många som möjligt om de auktioner som har klockor med men som inte är speciella klockauktioner - tycker det är trevligare! Dessutom får du ju reda på vad en sådan klocka "är värd"! :)
/J
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Omegan hamnade hos en KS:are! :) Nej, inte hos mig. Någon annan som fyndade?
/J

Ingen skugga på dig. Klart att du ska tipsa! ;)
Tyckte att Reverson gick relativt högt, och Omegan hade lite för många frågetecken för egen del. För vår fellow medlem hoppas dock att allting är som ska med klockan!

Lite sur att jag inte slängde in en spottstyver och fick två Seikos dock...
 
Topp