• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

onelund

Fick precis en ohyggligt snabb försändelse innehållandes en mycket fin Titoni Cosmo King och dessutom en premie i form av en prototyp av en GTG-pouch.

Allt till största belåtenhet!

Köpte precis en billig dressklocka av denne herre, och allt gick smidigt. Snabb leverans, trevlig kommunikation och fin klocka till ett bra pris. Goodguy!

Köpt en KS kalender av Onelund. Kalendern slarvades bort av posten, och en ny skickades utan problem. En äkta GoodGuy!!! Rekommenderas starkt

Köpte en underbar SuperCompressor av Onelund, klockan var skickad innan jag hann logga in på banken! En sann hedersman & goodguy!

Men! Jag har ju helt glömt att skriva här. Fick fantastisk hjälp av Onelund i april att via hans kontakter få liv i min morfars gamla Longines. Mycket trevlig och snabb mailkontakt, Onelund agerade mellanhand och levererade klockan till urmakaren och hjälpte till med alla praktiska detaljer. Stort tack! Blir inte mer Good guy än så!

Tillbaka
Topp