• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OntrackPiraten

Ricrob

Patek
Köpte en Aqualand på distans av denne herre för några dagar, affären sköttes spotless, en perfekt premiär helt enkelt! Rekommenderas :)
 
Att göra affärer är enkelt så länge det inte dyker upp problem. I vår affär förmedlade jag en garantiåtgärdad klocka och bommade en bristfällig fix.
Det är mitt ansvar men det är ändå lätt att kommunikationen havererar när man hamnar i ett sådant läge.
Jag har mötts av tålamod och svängrum att åtgärda problemet.
Så med möjligheten att få granska varandra närmare i sömmarna så säger jag att killen är resonlig och trevlig. En inställning som gör att allt går att lösa.
Detta är mitt sätt att ge hösta betyg och god referens.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en Rolex Submariner på distans av @Ontrackpiraten. Annonsen innehåll högupplösta bilder och klockans skick var precis som på bilderna. Exemplariskt snabb leverans och bra återkoppling. Skulle inte tveka att göra affärer i framtiden. 100% goodguy!
 

Wilmer1894

Breitling
Mötte upp denna eminenta herre över en öl då han uttryckt en önskan att klämma på en Panna innan ett eventuellt köp. Trots explicit önskan (från undertecknad) att stå för drycken själv insisterades det på att den skulle vara gratis som tack för att jag hade tagit mig tiden. Den korta träffen innebar inte bara att piraten tittade lite på klockan utan resulterade främst i ett fantastiskt trevligt samtal! Hoppas innerligt han finner en Panna som passar. Kan definitivt gå i god för Ontrackpiraten vid en eventuell affär.
 
Topp