• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Opolerad Tudor Sub

Oew

Rolex
Nu när det är så hett på tapeten med poleringar så tänkte jag visa hur det kan se ut med ett riktigt orört ex...
Skämt åsido så har jag ingen aning vad som hänt här, har aldrig sett nått liknande. Kronan är helt förstörd för att inte tala om lugsen...
Hoppas ni får en trevlig helg KS!
GL0706DD_JPG9.jpg

GL0706DD_JPG11.jpg

GL0706DD_JPG12.jpg

GL0706DD_JPG17.jpg

http://www.ebay.com/itm/Awesome-Vin...067485?hash=item4d46e7a31d:g:dfMAAOSwhOVXfTa7
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Skönt att nån typ har köttat in avbrutna borrar som bandstift hahaha! Kronans skrapade del har ju typ hänt vid ett tillfälle, skulle va kul att veta historien!

Fruktansvärd länk, annars badass M-F dinka

61744537.jpg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Borren har säkert skurit när ägaren försökte rymma upp lughålen för att passa länken. Sitter för evigt:D
Skrutit och gick av, sen va det vara att göra samma på andra sidan haha (jävla småborrar går alltid av...)
Som sagt, stay away! Den hade kag på min bevakningslista:mad::mad::mad:

Sjuka är att jag köpte en klocka på ebay bara för att drunknings/trashmodda efter att ha sett denna och klämt på din dödgrävarseiko :bag:
 
Topp