• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hittat Orange tool-dykare

Nilzén

Silver
Hej fellow klocknördar.

Jag har en krypande känsla att det inte kommer bli någon sommar om jag inte kan pryda vänsterarmen med en orange dykare. Idealet har varit en Karlskrona Midnattssol eller nya Certina DS, men då den ena verkar omöjlig att få tag på och den andra släpps först till sensommaren tänkte jag släppa ut KS blodhundar på spåret (lånade bilder för inspo). Jag är medveten om att Seiko 5 finns, men gillar inte den. Är helst ute efter ett lite "råare" stuk. Helst WR 200 m. Helst automatisk. Microbrands funkar utmärkt. Tänker mig en beater, så budgeten är inte obegränsad, men kan förhandlas.

Tips och idéer mottas tacksamt.

Referenser finns.

Tack KS för ett underbart forum för vardagseskapism!

Bilagor

• MID-OD-6T.jpg
    MID-OD-6T.jpg
    34.8 KB · Visningar: 1
  • Certina-DS-Super-PH500M-Special-Edition-Dive-4.jpg
    Certina-DS-Super-PH500M-Special-Edition-Dive-4.jpg
    216.1 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp