• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient Bambino V2

Pris
1100
Returpolicy
I 48 timmar om klockan ej är som beskriven
Bilder Skickat
  1. Ja
Det jag säljer idag är min Orient Bambino V2, andra generationen. Detta var min första klocka och jag köpte den 2015 men har endast använt den i några månaderefter köpet. Bandet som klockan kommer på är orginal och är knappt använt. Klockan höll tiden bra när jag senast använde den. Den vrids upp med kronan men även på atomatiskt vis. Sekundvisaren stannar när man drar ut kronan eftersom att detta är den andra generationen av denna modell. "Glaset" har en liten repa som ej syns på bilden(och knappt i verkligheten) som enkelt kan tas bort om så önskas. Boetten är lätt repad(som det blir efter vanlig användning) men ingen tydlig repa.
Frakt tillkommer.
F2f är möjlig i Stockholm men ingen prutning på plats
Referenser finns det i min Good & bad guys tråd.
Dm;a för mer information eller bilder om det är nått du undrar :)
IMG_20180812_202236.jpg
IMG_20180812_202228.jpg
IMG_20180812_202210.jpg
IMG_20180812_202201.jpg
IMG_20180812_202149.jpg
IMG_20180812_202123.jpg
IMG_20180812_202116.jpg
 
  • Like
Reactions: hd1
Topp