• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 50 atmos (såld) & Bulova Lunar Pilot

Tobyponken

Cartier
Pris
3500
Returpolicy
Om överenskommet innan köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Eftersom jag köpt på mig klockor som jag inte hinner använda så ska jag försöka rensa lite inför sommaren.
Prioritrar försäljning men kan eventuellt tänka mig byten, en mot en eller en mot flera. Priser inkluderar ej frakt.
Önskas mer info eller fler bilder så går det att ordna. Ville inte göra inlägget för tungt med bilder.

Squale 50 Atmos Fumoso
Superfin Squale, fullset med Squales original gummi samt ett blått läderband. Väldigt få tillverkade, finns endast ett 50-tal enligt förra ägaren.
Det blå tropicbandet på bilden kan ingå vid smidig affär.
Pris 6500 kr
SÅLD
20220621_132459.jpg


Bulova Lunar pilot 96B258
Full set och mycket fint skick.
Pris: 3500 kr
20220104_111848.jpg



 
Senast ändrad:
Topp