• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

orient gmt

billo

Cartier
Hello Alla proffs.

Är detta en klocka som ny tycker man kan köpa om man vill testa en gmt klocka?

Screenshot_2014-09-04-18-20-46.png
 

billo

Cartier
Läste på ett engelskt forum, att den saknade något för att vara en riktigt gmt. Nått med att den inte går att nollställa.

Kan ha fattat fel min engelska är inte den bästa. Men känner du till nått om det.
 

billo

Cartier
Hello proffsen.

Är den värd att köpa eller är de att slänga pengarna i sjön.

Nu är det inte mycket pengar de handlar om.

Om de inte är äkta gmt då är de inte intressant.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har också haft en sån. Helt okej klocka!

Om jag inte minns fel så går gmt-visaren inte att ställa individuellt, det är väl det vissa menar inte är riktig gmt.

Bara att slå till! :)
 

billo

Cartier
Tack, nu gäller de bara att få tag i säljaren. Han svara på mitt mejl att jag skall ringa honom. Men skicka inte med nått nummer.
 

billo

Cartier
Tack. Ni är så jävla grymma på detta forum.
Fick tag på säljaren och åker förbi honom när jag är framme i Gbg (sitter på tåget) och hämtar klockan.

Är den värd att jag berättar min resa till denna gmt klocka på ett "öppna paketen tråd." *skoja*

Ps älskar er av en klock nörd med noll koll.
 

billo

Cartier
Älskar snabba affärer, åkte direkt till säljaren när jag kom fram till Gbg. Klocka samt pengar bytte ägare och så är nu klockan hemma.

Klockan är i princip ny inte ett märke på.

Tim ur länk vad tycker du om lådan.

DSC_0670.jpg
 
Topp