• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient Mako

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
På bilderna ser ni en Orient Mako. 42 mm, länk, automatiskt Orient caliber 469-urverk, alla länkbitar, ett litet häfte med texten "International guarantee", den korrekta hangtagen och en box (den lyxigare av Orientboxarna). Jag köpte den i mars och börjar bli sugen på något nytt. Som man förhoppningsvis ser på bilderna så är den i fint skick. Den har några små repor på claspen och någon enstaka repa på länken, men dessa har jag inte ens märkt av förrän jag kollade igenom den nu. Notera att jag inte alls spelar i samma deskdivingklass som många andra på forumet.
8yF0mrO.jpg

Ge9NdHg.jpg

otmeMvv.jpg

OVapgOD.jpg

6x1T5qd.jpg

Iasb5DQ.jpg

gDfRevw.jpg


Jag ursäktar att bilderna är dåliga och tagna under datumbyte.
Jag hade tänkt mig 1050 kr, alternativt 1125 kr med det oanvända Seiko Z22-gummit på de första bilderna. Vanlig frakt bjuder jag på, om du vill ha den skickad med Rek så kan du slänga på 50 spänn extra.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag är tyvärr inte rätt person att förse er med massa fina klockbilder, men jag hoppas att jag i alla fall kan förmedla vilket skick den är i.


 

Jörgen

Breitling
På bilderna ser ni en Orient Mako. 42 mm, länk, automatiskt Orient caliber 469-urverk, alla länkbitar, ett litet häfte med texten "International guarantee", den korrekta hangtagen och en box (den lyxigare av Orientboxarna). Jag köpte den i mars och börjar bli sugen på något nytt. Som man förhoppningsvis ser på bilderna så är den i fint skick. Den har några små repor på claspen och någon enstaka repa på länken, men dessa har jag inte ens märkt av förrän jag kollade igenom den nu. Notera att jag inte alls spelar i samma deskdivingklass som många andra på forumet.
8yF0mrO.jpg

Ge9NdHg.jpg

otmeMvv.jpg

OVapgOD.jpg

6x1T5qd.jpg

Iasb5DQ.jpg

gDfRevw.jpg


Jag ursäktar att bilderna är dåliga och tagna under datumbyte.
Jag hade tänkt mig 1050 kr, alternativt 1125 kr med det oanvända Seiko Z22-gummit på de första bilderna. Vanlig frakt bjuder jag på, om du vill ha den skickad med Rek så kan du slänga på 50 spänn extra.
 
Topp