• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Orient Ray 2

Pris
1500
Returpolicy
Kan diskuteras
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att sälja min Orient Ray 2, ref FAA02005D9. Den var tänkt som badklocka i sommar men har endast använt den ett fåtal gånger. Köptes av en forummedlem i våras. Skicket är väl närmast att beskriva som nyskick, skriver närmast för att gardera mig för att jag kan ha missat något.
Länken är justerad efter min 19,5 mm handled och det finns en länkbit över. Kommer med ytterbox (något tilltygad), innerbox, tag, manual, samt att det medföljer även ett blått Barton Elite Silicone (Long). Tidshållningen har legat mellan +7 till +11 spd när jag kollat. Pris 1500 kr exkl frakt. Klockan finns i 08-området, söder om söder.
Edit 29/7. Skickar även med ett nato som jag ändå inte kommer ha någon användning av efter att denna sålts. Se bild 3.

Specs från Orients hemsida:
MOVEMENT: ORIENT Cal. F6922 Automatic, Hand-winding and Hacking Movement
POWER RESERVE: Approximately 40 hours
CRYSTAL: Mineral
CLASP: Fold-over with Double Push Button Safety
CROWN: Screwed-down
WATER RESISTANCE: 200m
CASE MATERIAL: Stainless Steel
CASE DIAMETER: 41.5mm without crown
CASE THICKNESS: 13mm
DIAL COLOR: Blue
BEZEL MATERIAL: Stainless Steel
BEZEL FUNCTION: 120 Click, Unidirectional
CALENDAR: Day/Date
BAND MATERIAL: Stainless Steel
LUG WIDTH: 22mm

20200727_170813.jpg
20200727_171205.jpg

20200623_105456.jpg

Tack KS för ett utmärkt forum och möjligheten att annonsera gratis.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp