• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Orient Ray PVD

vistor

Omega
Hej!

Har en Orient ray PVD som jag vill sälja / byta mot något intressant! Alla byten är intressanta sålänge det inte är en dykare, då jag redan har en som jag använder vardagligen :)
Quartz eller mekanisk spelar ingen roll!

Säljer den för 900!
Retur inom 3 dagar accepteras, du betalar då för frakten.
Har en referenstråd jag ska försöka få folk jag handlat med att skriva omdömen i då jag nyss skapade den


Nu till objektet i fråga!

Det jag säljer är en Orient Mako Ray i mkt god kondition. Komplett i box och med originallänk. Medföljer gör även ett premium nato pvd.

Klockan var en delbetalning från ollkli här på forumet på en annan klocka jag sålde så jag passar på att sno bilderna han skickade mig:

F9oeVuW.jpg
5IgWWpE.jpg
WVxqazE.jpg
kAJfjaA.jpg
KVK93dh.jpg
Q18MWod.jpg
FKpKEIy.jpg
 
Topp