• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient (Såld) och Poljot

audotcom

Panerai
Tjena! Rensar ut lite i lådan. Först ut en Orient "Chicane" i mycket fint skick! 39mm i diameter och 10mm tjock, 20mm mellan luggarna. Mineralglas och öppen baksida så urverket syns. 50 meters WR. Perfekt sommar dressklocka! Kommer på ett marinblått nato. Jag står för frakten. Pris: 700kr. Retur: Ingen retur. ORIENT SÅLD!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Nästa ut är en Poljot från -92(?) med en härlig tavla som skiftar i ljus. Hyfaat sliten på baksidan och även runt på botten och det finns även en del smårepor på glaset. Den går inte och det verkar som att urverket sitter lite löst. Säljer den därför som reparationsobjekt. Tror inte att det är något större fel på urverket eftersom den funkade när jag köpte den men jag har varken tid eller ork att se över detta. Jag står för frakten. Pris: skänkes, eller varför inte att du sätter in en liten slant till BCF för den? Retur: ingen retur.
image.jpeg
image.jpeg
Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp