• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Orient saturation diver 300m Prisbump!!!

pelagos1

Silver
2-Faktor
Pris
4500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu 4500 utan isofrane! Säljer en beater av världsklass riktigt billigt, till Salu är en orient saturation diver med första generationens logga/visare samt det äldre urverket vad jag förstått det som. Klockan har samma justerbara spänne som seiko mm300 och minst lika bra lume. Den känns med andra ord minst sagt som en pansarvagn på handleden med sina 45mm och en massa stål;) Säljes med orginallänk samt en strapcode super engineer länk. Samt originalgummit och vid en smidig affär slänger jag med ett grönt isofrane som passar denna klocka utmärkt. Alla boxar och bandverktyg fås med såklart dock så är garantikorten ostämplade. Har ingen uppgift om service osv utan se den som oservad isåfall. Så ta chansen och hugg en klocka som du inte ser särskilt ofta. Skickas gärna och jag kan stå för frakt eller så ses vi och snackar lite klockor över en kaffe om du har någon referens bara:)har jag glömt något så hojta till. Mvh Pelagos
IMG_20191217_103525.jpg
IMG_20191217_103742.jpg
IMG_20191217_103609.jpg
IMG_20191217_103601.jpg
IMG_20191217_103555.jpg
IMG_20191211_083809.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp