• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient star classic Nyskick - mellandagsrea

Maer

Cartier
Hej, tänkte nu sälja min Orient star classic som är köpt i oktober och är använd ytterst få gånger. Det är en otroligt fin och välgjord klocka, dock klickar jag inte riktigt med den och den får då vandra vidare. Den är i princip ny, jag kan inte finna några hairlines eller repor någonstans. Original länken med solida ändlänkar följer med, helt oanvänd, plasten sitter kvar. Skickar även med ett nytt ödle band, använt 1 gång. Självklart följer också box, papper och tag med.

Utverk: Orient Caliber 40N52, 22-Jewel Automatic (inhouse)
Boett: 38.5mm x 44.5mm (13.1mm tjock)
Glas: Domed mineral
Urtavla: Svart urtavla med silvrig indexering, power reserve mätare 0-40h.
Bandbredd: 20mm
Vattentät: 50 meter
1 års garanti (10 månader kvar)

Skick
Boett: 10/10
Glas: 10/10
Länk: 10/10

IMAG1609.jpg

IMAG1613.jpg

IMAG1611.jpg


Då den här är i absolut nyskick vill jag ha 3000:- 2900:- 2700:- för den och då bjuder jag på frakten. Kan även tänka mig ett byte, gärna en Seiko sarb035 men kom gärna med förslag.
Bytesvärde: 3000:-

Retur om klockan skulle vara skadad eller inte fungerar när den kommer fram.

Var inte rädd för att ställa frågor!
 
Senast ändrad:
Topp