• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Orient Star contemporary, RE/RK-AU0006S - PB

Nopplis

Silver
2-Faktor
Pris
4500
Returpolicy
Om något avviker löser vi det, annars är klockan under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna pärla då det har blivit dags för rotation i lådan. Ett mångsidigt strapmonster som passar de flesta tillfällen :)
Uttagen av mig i mars 2025, nygaranti t.o.m. mars 2027.

Fullset med inköpscertifikat från Chrono24. Klockan är ruckad och täthetsprovad i april 2025 utan anmärkning.

Skicket är mycket fint, finns spår av bandbyte på undersidan av bandhornen men i övrigt hittar jag inget som avviker.

• Inhouseverk F6N43, +25 till -15 s/d
  • 50 timmars gångreserv
  • Sapphire crystal med AR
  • See-through caseback
  • 38,5 mm
  • L2L 46,9 mm
  • Tjocklek 12,3 mm
  • 20 mm bandbredd
  • 10 bar WR
  • Zaratsu-polering

Förutom länken så ingår också ett blått original-läder med viklås som är i stort sett omöjligt att få tag i. (artnr UL022013J0)

Tänker mig 5.000:- 4.500:- för rubbet, OBRO. Samtliga bilder är dagsfärska förutom den där läderbandet sitter på.

F2F i Stockholm eller skickas, bjuder på frakten i så fall.

Lycka till!

IMG_5133.jpg
IMG_5135.jpg
IMG_5136.jpg
IMG_5125.jpg
IMG_5119.jpg
IMG_5132.jpg
IMG_5129.jpg
IMG_5130.jpg
IMG_5128.jpg
IMG_5126.jpg
IMG_5127.jpg