• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient Star Heritage Gothic (RE-AW0005L00B) - En videorecension

Flying Viking

Omega
2-Faktor
Hej igen!:artist:

Tillbaka med en videorecension på Youtube-kanalen, denna gång min första Orient Star klocka nånsin. Denna kallas ofta för "Heritage Gothic" men exakta koden för denna variant är RE-AW0005L00B. Detta är en limited edition som det tillverkas 1000 st av allt som allt. Otroligt snygg tavla som har väldigt fina detaljer. Tavlan kan se svart ut i många sorters belysning men beroende på ljuset kan den ha en väldigt djup blå färg och ibland även lite bryta mot lila. Storleken är väldigt snärtig med en diameter på 38,7 mm som jag tycker att är passlig för en "dress" klocka. Speciellt Orient är känd för att göra klockor av denna stil lite väl stora. Orient Star har lite mindre klockor överlag vilket jag personligen föredrar.

Låter videon göra resten av recesionen för de som blev intresserade :) Hoppas som vanligt att detta väcker intresse och att ni finner det nyttigt. Ifall ni har frågor så svarar jag gärna! (Här eller ännu hellre i kommentarfältet på Youtube)

 
Topp