phyx
Basic
- Pris
- 2100
- Returpolicy
- Ingen
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Avyttrar nu min Orient sun and moon v3 (modellen med hacking och winding).
Detta är en otroligt grym klocka för pengarna med eget inhouse verk.
Otroligt fin och detaljrik vit tavla med am/pm visare i form av sol och månskiva. Den har dag/datum visare, håller tiden väldigt bra. inom +-10sek/dag. När jag använt den så har den gått runt 2-3sek för fort dygn.
Klockan har använts vid finare tillfällen och är cirka ett år gammal. Klockan mäter 42cm inkl krona. Tjockleken är 14mm, men jag har inte haft några som helst problem att bära den med skjorta. Den kommer på rejält orginalläder med clasp. 22mm mellan luggarna. Safirglas och glas på baksidan för att beskåda urverket. 50m vattentät, så vid en rejäl regnskur behöver man inte vara rädd att den tar in vatten.
Allt följer med som vid nyköp. Box, garantikort och manual.
För mer info om klockan se deras hemsida: https://www.orientwatchusa.com/products/fak00002s0
Pris: 2300kr ink frakt.
Nytt pris: 2100kr ink frakt.
Har du några frågor, tveka inte att skriv.
Hälsningar
Andreas
Avyttrar nu min Orient sun and moon v3 (modellen med hacking och winding).
Detta är en otroligt grym klocka för pengarna med eget inhouse verk.
Otroligt fin och detaljrik vit tavla med am/pm visare i form av sol och månskiva. Den har dag/datum visare, håller tiden väldigt bra. inom +-10sek/dag. När jag använt den så har den gått runt 2-3sek för fort dygn.
Klockan har använts vid finare tillfällen och är cirka ett år gammal. Klockan mäter 42cm inkl krona. Tjockleken är 14mm, men jag har inte haft några som helst problem att bära den med skjorta. Den kommer på rejält orginalläder med clasp. 22mm mellan luggarna. Safirglas och glas på baksidan för att beskåda urverket. 50m vattentät, så vid en rejäl regnskur behöver man inte vara rädd att den tar in vatten.
Allt följer med som vid nyköp. Box, garantikort och manual.
För mer info om klockan se deras hemsida: https://www.orientwatchusa.com/products/fak00002s0
Pris: 2300kr ink frakt.
Nytt pris: 2100kr ink frakt.
Har du några frågor, tveka inte att skriv.
Hälsningar
Andreas
Bilagor
Senast ändrad: