• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Orientklockor

alan

Basic
Hej! Jag la tidigare upp en tråd angående att jag var ny inom klockområdet samt vilka klockor som är mest bäst för runt 3k. https://klocksnack.se/threads/grön-inom-klockområdet-vilken-klocka-för-3k.74597/
Nu har jag kommit fram till att jag tycker Orientklockorna är snygga och prisvärda, jag har bestämt mig för att den ska ha safirglas och antingen en dykare eller dressare. Har hittat en som heter Orient Day Date som har safirglas men vet inte om det också är det på den versionen utan diamanter. Sedan har vi Mako II USA som också har safirglas. Min fråga till er är om ni har någon erfarenhet av dessa specifika klockor eller allmänt om just Orientsklockor och hur bra de är etc. Om ni har några andra med safirglas som också går att bada med (10 ATM minst) så länka gärna!

Tack på förhand :)
Mvh

Tillbaka
Topp