• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orientuhren.de?

Radiocarpea

Breitling
Hej, som ny både på forumet och inom klockvärlden så känner jag mig på lite skakiga ben, fallet är iallafall så att jag förälskat mig i Orient Mako II och planerar nu ett köp. Har tittat runt på lite olika sidor men Orientuhren.de verkar ha bäst pris av sidorna inom EU (trevligt att kunna undvika tullavgifter). Jag har läst flera recensioner om sidan med både ris och ros men de flesta var flera år gamla, så min fråga till er är då nu vad era erfarenheter är av denna sida. Leverans, service vid eventuella problem osv eller skulle ni rekommendera någon annan sida?
Tack på förhand och ni får gärna flytta tråden eller hänvisa mig till en redan befintlig tråd (har sökt) om jag hamnat snett.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Handlat från dom flera gånger. Tagit ca 5 arbetsdagar varje gång. Aldrig upplevt problem.
 
Topp