• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Original Rolex rostfri Strap Buckle med Hirsch REGENT Genuine Alligator band för ex. Rolex Datejust

Kugghjul

Panerai
Original Rolex rostfri Strap Buckle köpt hos Rolex AD monterad på Hirsch REGENT Genuine Alligator band, svart.
Buckle 16 mm. Bandet 20/16 mm, M-längd.
Storleken passar t.ex. Datejust 116200, 36 mm, 20 mm bandhornsgap. Passar även vissa Rolex sportmodeller, t.ex. Explorer II 40 mm.
Skick: Använt men i fint skick. Läderarbandet ser nästan helt nytt ut. Armbandet har ett extra hål, upptaget med proffsverktyg.

Pris för armband och buckle:
1499 SEK

Nypriser:
Armband runt 1000 kr
http://www.hirschstraps.com/products/hirsch-regent-genuine-alligator-leather-watch-strap-black
Buckle runt 1100 SEK
band1.jpg
band2.jpg
Notera:
* Ingen retur vid korrekt annons.

Det har efterfrågats bild på monterat armband. Jag har tyvärr inte det, och klockan har jag inte kvar. Däremot har jag kort på liknande armband monterat på 116200. Notera att vissa bilder har med end links du hittar i en annan annons från mig:
https://klocksnack.se/threads/leather-strap-end-link-till-rolex-datejust-36-mm-2005-idag.70582/
endlink1.jpg

endlink2.jpg

endlink3.jpg

endlink4.jpg
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Kim
Topp