• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis 36mm

Bofors

Basic
2-Faktor
Pris
8000
Returpolicy
Ej vid F2F, annars enl ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockan har varit i min ägo sedan i tisdags men jag känner inte att jag klaffar med storleken och väljer därför att lägga ut den.

Oris Aquis 36 mm, svart urtavla, ref 01 733 7652 4154-07 8 18 01P (gamla modellen).
Full set, från 2016-02-28, inkl box, tag, stämplat garantikort, manual, tre extra länkbitar samt som bonus Oris katalog 2016/2017 (året då klockan köptes).

Klockan har nyligen varit på en mindre reparation i form av ruckning.
Tidshållningen ligger på ca +5s/d enl toolwatch

Bytesvärde och priset är satt till 8000kr vilket är samma som jag gav. Bjuder på REK.
I bytesväg är dykare mest av intresse, kanske en Omega SMP midsize quartz? Men testa mig gärna med annat, jag är inte omöjlig.

För mer bilder & info kan ni kika på tidigare ägarens annons genom länken nedan eller skicka mig ett PM så skickar jag nya bilder:
https://klocksnack.se/threads/oris-aquis-date-36-mm-full-set-6-mån-garanti.97161/

IMG_0937.jpg

Tillbaka
Topp