- Pris
- 9000
- Returpolicy
- Det kommer vi överens om
- Bilder Skickat
- Ja
Testat en sensommarbeater, en Oris Aquis i 43,5 mm med svart gummi och viklås. Kommer inte riktigt överens med modellen, så den får vandra vidare.
Använt skick med färgsläpp på bezel (zooma första bilden så syns det lite bättre) och rejält med repor på spännet. Vet inte vad förra ägaren lyckats med, och vet inte om det går att polera bort.
Okänd servicehistorik, men har tickat på utan att jag märkt av någon avvikelse.
Kommer med box (tilltryckt på locket) och cert. Inga andra tillbehör. Tycker caset är i hyggligt skick, men såklart inte utan tecken på användning. Dock inte sett något djupare märke eller ding.
Försökt ta så osmickrande bilder som möjligt, men skickar gärna fler.
Byten kan absolut vara av intresse, minst 39 mm och automatiskt verk. Svag för Longines och Sinn...
Referenser finns i min GG-tråd, har gjort en del affärer här på forumet
Tack KS för ett fantastiskt forum!!
Använt skick med färgsläpp på bezel (zooma första bilden så syns det lite bättre) och rejält med repor på spännet. Vet inte vad förra ägaren lyckats med, och vet inte om det går att polera bort.
Okänd servicehistorik, men har tickat på utan att jag märkt av någon avvikelse.
Kommer med box (tilltryckt på locket) och cert. Inga andra tillbehör. Tycker caset är i hyggligt skick, men såklart inte utan tecken på användning. Dock inte sett något djupare märke eller ding.
Försökt ta så osmickrande bilder som möjligt, men skickar gärna fler.
Byten kan absolut vara av intresse, minst 39 mm och automatiskt verk. Svag för Longines och Sinn...
Referenser finns i min GG-tråd, har gjort en del affärer här på forumet
Tack KS för ett fantastiskt forum!!
Senast ändrad: