- Pris
- 9000
- Returpolicy
- Ja, inom 24h på köpares bekostnad om något inte överensstämmer med beskrivningen.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer nu min Oris Aquis 43mm som blivit liggandes oanvänd senaste åren.
(Insett att mina handleder nog inte kommer växa till sig och den upplevs för stor för mig).
Uttagen 2017 i Stockholm av mig.
Komplett med box, cert, garantikort och ytterhölje.
Medföljer ett svart Oris orginal-gummi med eget expanderbart spänne.
Skicket vågar jag påstå är gott! Välanvänd initiala åren men i rotation med andra och ömsom med länk och ömsom med gummi.
Givetvis deskdives på såväl matta som polerade delar men jag hittar inga dings.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Enkel service genomförd 2018 hos Fredmans (ingick i köpet) därefter inte. Upplever med min högst basala kunskap inget servicebehov. Vrider upp fint och gångreserv verkar ligga inom ramarna.
Byten sannolikt inte aktuellt då annat är på väg in.
Är inte mästare på att ta bilder men hojta om det är något ni vill ha fotat eller om jag är ute och cyklar någonstans.
F2F möjlig i Stockholm. Skickas annars spårbart på köpares bekostnad och val.
Tack KS för annonsmöjlighet och grymt forum!
Säljer nu min Oris Aquis 43mm som blivit liggandes oanvänd senaste åren.
(Insett att mina handleder nog inte kommer växa till sig och den upplevs för stor för mig).
Uttagen 2017 i Stockholm av mig.
Komplett med box, cert, garantikort och ytterhölje.
Medföljer ett svart Oris orginal-gummi med eget expanderbart spänne.
Skicket vågar jag påstå är gott! Välanvänd initiala åren men i rotation med andra och ömsom med länk och ömsom med gummi.
Givetvis deskdives på såväl matta som polerade delar men jag hittar inga dings.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Enkel service genomförd 2018 hos Fredmans (ingick i köpet) därefter inte. Upplever med min högst basala kunskap inget servicebehov. Vrider upp fint och gångreserv verkar ligga inom ramarna.
Byten sannolikt inte aktuellt då annat är på väg in.
Är inte mästare på att ta bilder men hojta om det är något ni vill ha fotat eller om jag är ute och cyklar någonstans.
F2F möjlig i Stockholm. Skickas annars spårbart på köpares bekostnad och val.
Tack KS för annonsmöjlighet och grymt forum!