• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis 43 mm (prisbump 24/1)

Ganga

Omega
Efter dryga året har det blivit dags att sälja min Oris. Den har tjänat mig väl men eftersom det finns mycket annat som lockar så har det blivit dags att avyttra den i förmån för annat.

Jag föll för den gröna färgen för att den var annorlunda, jag hoppas att det finns någon annan som tänker detsamma som jag!

Klockan är använd som vardagsklocka och ser därför ut som en sådan, inget överdrivet men klockan är använd. De polerade delarna har lite repor medan de borstade är så gott som rena från repor eller dylika otrevligheter!

Gångreserven är bra, gångavikelsen likaså, klockan ruckades nyligen till att gå +3 i liggande läge och +0/-0 i stående (bärläget). Jag kan ge mer exakta detaljer ifall det önskas, likaså med bilder!
Klockan är trycktestad, genomgången och fått sig en länkservice.

Jag hade tänkt mig 9000 kr 8500 kr men kan tänka mig att kliva ned något vid en snabb affär. Byten kan tänkas, men det är inget jag tänkt på.

Box, länkdelar, garantikort finns självklart!

Retur inom 24 timmar om inte klockan inte är som beskriven. Vid en f2f-affär, ingen retur.

Tack KS för annonsplats!

IMG_2167.JPG
IMG_2169.JPG
IMG_2190.JPG
IMG_2162.JPG
IMG_2790.JPG
IMG_2791.JPG
IMG_2792.JPG
IMG_2793.JPG
 
Senast ändrad:
Topp