• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis 43mm Deep Blue (sista pris)

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Hejsan!

Efter mycket funderande och tvekande så slänger jag upp Orisen här. Supernöjd med klockan men suget efter en Planet Ocean är för stor så denna får gå vidare.

Den är uttagen 2015-10-26 från svensk AD.
Finns inte ett enda litet bruksspår på klockan, endast buren vid ett fåtal tillfällen.

Bilden nedan visar att allt ingår som när jag köpte klockan ny. Dom fina handskarna och rotornålen får ni med som bonus :)
Kvitto på 15.500kr (ordinare pris är 18.000)

Pris : 11.000kr (12.000kr) antingen skickat med värdefrakt eller F2F i Norrköping

Retur : Nej, klockan är som ny och under garanti.

Referenser : https://klocksnack.se/threads/mattias-söderberg.41583/

Pm om ni har frågor eller om jag missat något.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp