GRONK
Basic
- Pris
- 10000
- Returpolicy
- Retur om överenskommet, annars nej.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Säljer denna fina Oris Aquis med blå tavla från 2015. Inköpt av mig februari detta året. Klockan är i fint skick och kommer fullset. Alla funktioner fungerar som det ska, tids inställning och datum funkar idealt. Klockan har spår av användning men inga allvarliga skador eller märken som syns. Det vita gummit medföljer, kostar 3100kr nytt. Tidshållningen är god, inom -6s/dag. 43.5 mm bredd, extra länkbitar ingår. Divers extension finns på länken.
Priset är11500kr 11000 10 000 ink. rek och försäkra frakt. F2F inom sydvästra Skåne (Malmö/Lund/Trelleborg/Höllviken).
Referenser finns.
Jag låter Bilderna tala för sig själva.
Härlig blå lume!
Tack KS för ett fantastiskt forum!
Hälsningar Gustav
Säljer denna fina Oris Aquis med blå tavla från 2015. Inköpt av mig februari detta året. Klockan är i fint skick och kommer fullset. Alla funktioner fungerar som det ska, tids inställning och datum funkar idealt. Klockan har spår av användning men inga allvarliga skador eller märken som syns. Det vita gummit medföljer, kostar 3100kr nytt. Tidshållningen är god, inom -6s/dag. 43.5 mm bredd, extra länkbitar ingår. Divers extension finns på länken.
Priset är
Referenser finns.
Jag låter Bilderna tala för sig själva.
Tack KS för ett fantastiskt forum!
Hälsningar Gustav
Senast ändrad: