• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Date (Blå) 8.700kr! (uttagen 2016-02)

Akerhage

Basic
Då utgifter blev mer än intäkter blir det att jag lägger ut min Oris Aquis Date (blå modell) här till salu.

Köptes februari 2016 och är använd sedan dess. Därför finns det givetvis dings på länk.
Finns en liten liten repa på glaset som är värt att nämnas. Denna syns inte om man inte letar efter den i rätt vinkel/ljus. Men lika bra nämna det. Försökte få med den på bild men var svårt. Vid kortning av länken var det något stift där gängorna blev förstört. Tror 2st stift fick sätta livet till. (RIP)

Medföljer cert, låda, klocka och de länkbitar + stift som fanns från början. Jag svarar gärna på mer frågor och skickar bilder (senare idag) om så önskas.

Pris: 10.500kr -->10.000kr -->9.500kr -->9.000kr-->8700kr (nytt pris) - som hittat!
- Kan slänga med ett rött Omega rese-etui (service-etui, eller vad det heter) då jag inte använder den själv i priset.

Finns i Göteborg, kan skickas /Köparen betalar frakt.
Retur 24h om klockan inte är enligt beskrivning.
IMG_20160826_061855.jpg
IMG_20160826_061909.jpg
IMG_20160826_061914.jpg
IMG_20160826_061954.jpg
IMG_20160826_062828.jpg
 
Senast ändrad:
Topp