• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Date - helt oanvänd, köpt från AD

Var i Abu Dhabi över julen där jag köpte en Oris Aquis Date med gummilänk hos en av Oris auktoriserade återförsäljare på plats (välkänd kedja i regionen, Rivoli Group). Har dock insett att det var ett felköp för mig och låter den därför gå vidare. Klockan är helt oanvänd med plast kvar och självklart med felfri låda och allt som ska ingå. Köpte klockan den 26/12.

Priset i butik här i Sverige verkar ligga på 15 600 kr efter koll hos tre olika butiker. Jag säljer den nu för 11 500 kr. Kan eventuellt tänka mig inbyte, ska då vara dykare på 42-43 mm.

Referensnumret på klockan är 7337654153.

Direktlänk till klockan på Oris hemsida där all information finns: http://www.oris.ch/ko‎/watches/oris-aquis-date/01-733-7653-4153-07-4-26-34eb

Behöver knappast säga att klockan är fantastiskt fin.

Klockan finns i Stockholm för affär F2F. Kan även skickas om köparen står för fraktkostnaden.

file.php


file.php


file.php


file.php
 
Topp