• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Deep Blue -15

Degnell

Cartier
2-Faktor
Hej!
Jag har en Oris Aquis Deep Blue uttagen från svensk AD för exakt ett år sedan idag. Klockan har en svart keramisk bezell och en blå tavla som dansar otroligt livfullt i solens strålar. Boetten mäter 43mm exklusive krona och kommer på en länk med borstade mittbitar och polerade länkbitar på sidorna, kortad för att passa min handled på 17,5 cm, länkbitar som kortats medkommer givetvis och klockan säljs som full-set med box, instruktionsbok och garantikort. Så vitt jag kan förstå så ska garantin kunna utökas till 3 år via Oris hemsida, vilket isf skulle innebära att två års garanti återstår. Klockan är i mina ögon i väldigt gott skick och har burits med försiktighet och använts som finklocka trots att det egentligen är en riktig beater! Hade tänkt mig 11.000:- skickat, alternativt f2f i lilla Torshälla. Betalning via Swish. Ingen retur då klockan fortfarande är under garanti och nytt är på väg in. Önskas fler bilder går det givetvis att ordna, har försökt ta bilderna så ofördelaktigt som möjligt i direkt solljus och det är främst lite hairlines på de polerade ytorna och spännet som finns.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    151.1 KB · Visningar: 30
Topp