JohnFors
Basic
![]()
Stulen bild
Men Aquaracer 500m e riktigt cool på den gummistronken
Var det nödvändigt att skriva 500m både på tavlan och länken sådär? Tycker det på tavlan drog ner looken rätt ordentligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Stulen bild
Men Aquaracer 500m e riktigt cool på den gummistronken
Plus för att den inte härmar subben. Urtavlan, visarna och bezeln är snygga! Har aldrig varit nån fan av integrerade länkar dock samt att länken är lite i fetaste laget![]()
Det blir nog en Aquaracer, tror jag kommer störa mig på tjockleken hos Aquis..
Lever den blå tavlan verkligen upp till den här bilden? http://www.uret.se/tag-heuer-aquaracer-calibre-5-automatic-bla-stal-o41-mm-p-9905.html
Men är inte den där större och tjockare än aquisen?Kolla vad som dök upp i dagens klocktråd Pacta sunt servanda
https://klocksnack.se/threads/den-första-och-enda-dagens-klocktråd.20/page-2020#post-838165
Någon du kan fråga allt du vill som faktiskt har klockan [emoji14]
Men är inte den där större och tjockare än aquisen?
Det blir nog en Aquaracer, tror jag kommer störa mig på tjockleken hos Aquis..
Lever den blå tavlan verkligen upp till den här bilden? http://www.uret.se/tag-heuer-aquaracer-calibre-5-automatic-bla-stal-o41-mm-p-9905.html
Jag var i valet mellan en Aquis eller en Aquaracer 500 för några veckor sedan.
Jag provade båda två grundligt. Orisen ger ett väldigt massivt intryck. Den är oerhört "mäktig" om du förstår hur jag menar.
Tagen är lite mer diskret och lite mer sofistikerad. Därför föll valet på den. Jag gillar Aquaracern mycket, jag har burit den totalt kanske två veckor nu. Kvalitén är oklanderlig. Jag har haft den både som jeans-och-tshirt-klocka och till blazer. Den passar lika bra till båda.
Självklart!
![]()
![]()
![]()
Du tänker inte klart pöjk!!! Behåll exp2 å köp länk till å sluta larva dig, jämfört med de klockor du haft , ingy, Explorer1, sub? så tycker jag de där båda är klara nerköp. Men denna tråd och ditt bumpande tyder ju på att du inte är helt i balansKan vara så att du behöver annan hjälp än du kan få på ett klockforum.
Jag hoppas bara att jag får behålla mina vänner om jag byter klocka. Hjälpen startade kanske på KS, någon måste bryta isen för en.
Självklart!
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin! Köpte du den som var till salu här på KS?
Jag är riktigt sugen på den blå.
Ja, kvalitetskänslan i den är fantastisk! Jag gillar den skarpt. Nej jag köpte den ny från en butik i Frölunda centrum.
Jag har för mig att måtten lug-lug är 48mm och 22mm länk. Jag ska ta och införskaffa ett Tag-gummi nu till sommaren tänkte jag.
Tack för det! 48mm är i det större laget för min taniga handled, men jag tror jag köper en iaf och ger det ett försök. I värsta fall blir det att returnera den.
Var det nödvändigt att skriva 500m både på tavlan och länken sådär? Tycker det på tavlan drog ner looken rätt ordentligt
Måndags ex? En i skolan har en som jag lånade en dag. Riktigt fin, bra krona och går prima. Tror han köpte den 2012 eller 11 och inte servat än.Provade en i helgen. Gångreserven strular, låstes är tradigt och kronan var riktigt seg. 2år gammal.
Med det sagt så tycker jag den är fin ändå, vridningen känns gedigen. Länken är inte super och viklåset är inte precis utmärkande.
![]()
Måndags ex? En i skolan har en som jag lånade en dag. Riktigt fin, bra krona och går prima. Tror han köpte den 2012 eller 11 och inte servat än.