• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris aquis svart (bilder från 16/4)

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Säljer en riktigt kalasfin aquis som är komplett med allt som medföljer vid nyköp. Klockan är uttagen augusti -13 från Eriksson urhandel i Sumpan och och är mycket sparsamt använd. Möjlighet finns att registrera klockan hos oris och på så vis få den förlängda garantin (dvs. 1år till). Klockan har endast något litet spår av användning på claspet, länk, glas och case är i så gott som nyskick.
Caset är 43mm men bärs mindre tack vare de korta lugsen och den breda länken.
Mitt pris är 7900kr vid försäljning och som vanligt är bytesvärdet beroende lite av hur du värderar ditt objekt. Retur efter överenskommelse men endast om det visar sig att klockan inte överensstämmer med min beskrivning.
Jag och klockan finns för kläm och känn i den kungliga huvudstaden och vill du ha klockan skickad till dig så är det inga problem.

Sedan bilderna togs har det tillkommit något märke på spännet till länken, men inget som stör.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Vänligen //Björn
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp