• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Titanium Date -19

16710

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Enl. ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Slänger ut en krok för att se om någon är sugen på ett byte.

Jag har en Oris Aquis 43,5 i titan som jag önskar byta mot en svart Tag Heuer Aquaracer 41 med keramiskt insert. Tagen skall helst sitta på det svarta gummit med gul insida.

Min Oris är av den senaste generationen och tillverkad i titan, detta gör att den sitter galet mkt bättre på handleden än dess motsvarighet i stål.

Utplockad av mig hos AD i juni i år, registrerad på Oris hemsida och därmed under tre års fabriksgaranti.

Kommer givetvis med alla tillbehör som följer med vid nyköp, plus ett svart original-gummi med viklås i stål, samt en s.k. triwing-skruvmejsel som krävs för att byta band.

Listpriser:
Klocka på länk: 23.100 kr
Gummi med viklås: 3.295 kr
Triwing-skruvmejsel: 955 kr

Både klocka och länk är i nästintill nyskick, men det går säkert att hitta mindre spår av användning om man letar noga. Jag har nästan uteslutande burit klockan på gummi, så länken ytterst lite använd.

7C52482C-8882-496E-942A-86B8FC0314EC.jpeg
A7038FBE-599C-4DD2-BB4B-28193330DB38.jpeg
EDAED713-817C-484A-BFC1-D4445B3A70AD.jpeg
8EEFF4D4-2B23-4BE3-8014-B18990D54740.jpeg

Skicka PM med förslag.

Väl mött!
Jacob

Tillbaka
Topp