• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Titanium Date 43,5mm länk + gummi *PRISBUMP!* 13k inkl REK frakt.

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
14500
Returpolicy
Nej då klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Oris Aquis Titanium Date 43,5mm
Dags att flippa vidare min Oris Aquis Titanium Date 43,5mm som är i mycket fint skick som jag köpt här på forumet 29/7.
Finns mindre spår av användning på länken/gummi. Mindre repor/hairlines finns på boetten som syns i udda vinklar/ljus.
Jag har försökt ta så rättvisa bilder som möjligt för att det inte ska bli några missförstånd vid affär :).

Bilder på klockan har jag laddat upp via denna länk https://photos.app.goo.gl/pn8jWxjQwQ9QyM5LA
Kan självklart ta fler kort vid önskemål.

Klockan är uttagen hos svensk AD (Magnussons Ur i Göteborg) under Juni 2019 och registrerad så 3 års garanti kvar.
Kommer givetvis med alla tillbehör som följer med vid nyköp. Fullset med cert inkl länk + gummi.
Följer även med Oris egna skruvmejsel för att byta mellan länk/gummi.

Listpriser:
Klocka på länk: 23.100 kr
Gummi med viklås: 3.295 kr
Triwing-skruvmejsel: 955 kr

Via länken nedan kan du läsa mer om klockan
Oris Aquis Date Titan | Stjärnurmakarna

Klockan finns i Karlskoga vid F2F affär.
Pris 14500kr inkl REK frakt med Postnord vid försäljning.
Nytt pris 13000kr inkl REK frakt med Postnord vid en snabb och smidig affär! Priset blir inte lägre än så, då behåller jag hellre klockan :).

Skicka PM vid intresse.

Ny här på KS men jag har väldigt goda omdömen/referenser på tidigare affärer via internet på detta forum https://swedroid.se/forum/members/livinl0ud.54773/

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill samt att dra in försäljningen om jag vill.

Tack KS för annonsmöjlighet!
 
Senast ändrad:
Topp