• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis Uttagen Februari 2017

Subby

Rolex
Hej,

Jag vill byta min Aquis mot en av följande klockor;

-Omega speedmaster reduced
-Omega Aqua Terra Quartz
-Longines Heritage Diver 1967
-Grand Seiko med 9F-verket.
-Tag heuer Aquaracer/Carreracaliber5
-SS Royal Steel på länk
Kom gärna med andra förslag.

Min klocka är uttagen Februari i år och kommer med båda länk och gummi med justerbar viklås. Finns några små hairlines på länken och bandhornen men inga djupa repor, även viklåset på gummit har några hairlines på polerade ytorna. Klockan kommer är fullset och har garanti t.o.m februari 2019, man kan även förlänga garantin ytterligare ett år.

Sälj- och Bytespris på klockan är 10500kr, jag kan lägga upp några tusenlappar för rätt objekt, helst en f2f affär i Stockholm. Ingen retur. Har ni några andra bytesförslag än ovanstående klockor så kan ni gärna skicka ert förslag.

Fler bilder kan skickas.

IMG_1540.JPG
IMG_1545.JPG
IMG_1555.JPG
 
Senast ändrad:
Topp