• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris aquis

AndyAnd

Cartier
Oris Aquis 43mm med orange index och svart gummi (referens 01 733 7653 4159-07 4 26 34EB) säljes.

Använd en dag av föregående ägare och är köpt här på forumet. Den är använd en vecka av mig sedan inköpet. Klockan var helt i nyskick när den köptes och jag har har lyckats göra några små, små hairlines på spännet under veckan jag testade den. Utöver det är klockan i samma ofelbara skick som när jag köpte den (inklusive vaniljdoft på gummit).

Certet stämplat 2015-05 hos utländsk AD och klockan är givetvis fullset.

Klockan har 2 års garanti samt Oris extended warranty förutsatt att man registrerar sig på deras hemsida.

Jag köpte klockan för 9000kr men eftersom jag lyckats åstadkomma några hairlines på spännet så sätter jag priset till 8500kr inkl frakt eller F2F i Göteborg. Inga byten.

Returpolicy: Retur är okej inom rimlig tid (låt säga inom 48h) om någonting skulle upplevas missvisande i annonsen. Köparen betalar i så fall returfrakt och klockan ska vara i samma skick som när den skickades till köparen.

Eftersom allt utom spännet är i samma skick som innan så har tidigare köpare givit mig tillåtelse att använda bilderna från hans annons.

Bilder från tidigare annons:
02.JPG
01.jpg

09.JPG


Sedan försökte jag ta en bild på de hairlines som finns på spännet:
spänne.jpg
 
Topp