• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Oris Artelier Complication Moonphase 35mm

pam00000

Basic
2-Faktor
Pris
12000
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
:oris:
Dax att sälja min frus mycket ovanlig och vacker (dam)klocka Oris Artelier Complication med moonphase, kalender och GMT. Storlek 35mm.
Klockan köptes ny av mig i ca 2015 i Zürich.
Klockan inte kommer fullset - lådan saknas. Fru tyckte att den skulle vara en keeper så jag såld lådan här på forumet i 2017. Men tastes tend to change:D
Klockan kommer i använt skick, kolla bilder nedan. Länk köptes ny runt 2017 och har lite mindre märken än klockan. Jag har hittat inga djupa dings eller något som kunde inte poleras bort både på klockan och på länken. Glaset är ren.
Klochan har aldrig servads men går bra. Kollade med Toolwatch idag 2020-02-15: +1.4s/d.

Ingår vid köp:
- Oris klockan på länk
- Länkbitar, oanvända
- Läderband med Oris clasp, använt
- Pusher, oanvänt
- Plastkort med serialnr osv
- Liten booklet
- Hangtag
- Blå Hirsch band, använt
- Vit Hirsch (?) band, använt​
Klockan kostade lite mer är 2000CHF (plus 350EUR länk) och prisidé för den nu är 12000sek.
F2f möjligt. Annars den kan såklart skickas med valfri frakt på köparens risk och bekostnad.
Inga byten denna gång.
Tack KS för annonsplatsen!

Bild och spec från Oris.ch:
IMG_3324.jpg

IMG_3325.jpg

Mina bilder tagna idag 2020-02-15:
IMG_3379.JPG

IMG_3364.JPG

IMG_3365.JPG

IMG_3366.JPG

IMG_3367.JPG

IMG_3368.JPG