- Pris
- 8000
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Nu finns möjligheten att lägga vantarna på en Oris B7460. Klockan har den, i min mening, mycket snygga svarta tavlan som börjar få lite patina på lumen. Den drivs av ett automatverk som hoppar igång direkt och fungerat felfritt under de nästan sex år jag ägt den. Har dock inte mätt tidshållningen på den. Måtten på boetten är 37x26mm och den kommer på en AM rislänk som tar upp till ca 20cm. Skickar även med original spänne och svart läder samt ett passande brunt AM läder.
Klockan är enligt tidigare säljare från ca 1995 och har inte servats under min ägo, från 2020. Det finns såklart märken och repor på boetten efter ca 30 år i tjänst och även så på glaset där den mest utmärkande är mellan 10 och 11, se bild nedan. Bilderna är tagna i hårt ljus för att framhäva märken.
Pris inklusive spårbar frakt
(8500) 8000kr
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Klockan är enligt tidigare säljare från ca 1995 och har inte servats under min ägo, från 2020. Det finns såklart märken och repor på boetten efter ca 30 år i tjänst och även så på glaset där den mest utmärkande är mellan 10 och 11, se bild nedan. Bilderna är tagna i hårt ljus för att framhäva märken.
Pris inklusive spårbar frakt
(8500) 8000kr
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Senast ändrad: