• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump! Oris Big Crown Movember Edition

Pris
10500
Returpolicy
Ingen retur, fortfarande garanti kvar
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej gott folk!

Dags att sälja min Oris som jag köpte i januari i år från AD. Garanti kvar till januari 2021 eller januari 2022 om man registrerar den på Oris hemsida. Klockan är i mycket fint skick. Allt som följde med ingår i köpet. Natobandet är inte rört men bruna bandet har lite spår av användning. Inga dings kan hittas på klockan men några enstaka hairlines om man letar noga. Klockan är inte COSC men går enligt senaste mätning på Toolwatch inom COSC.

Referensnummer: 01 754 7741 4037-Set LS (Googla och läs recensioner och titta på bättre bilder än mina om ni vill)

Cirkapris ute i handeln för en ny: 17000 kr

Kan skickas efter mottagen betalning. Frakten kostar cirka 100kr med Postnord. Klockan finns i Göteborg.
_DSF3965.jpg
_DSF3962.jpg
_DSF3963.jpg
_DSF3966.jpg
 
Senast ändrad:
Topp