• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Big Crown Propilot Mekanisk Altimeter, NY Prisbump!

CarlE

Omega
2-Faktor
Pris
10000
Returpolicy
Om inte genuin eller ej stämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu en riktigt härlig pjäs!
Oris Big Crown Propilot Altimeter med den riktigt häftiga komplikationen mekanisk höjdmätare. Charmig och ovanlig klocka. Bärs helt okej med tanke på storleken. Detta är modellen med meterskala.

Klockan är inköpt ny av mig 2016-12-17 hos AD i Stockholm.

Skicket är bra, men jag ska försöka beskriva alla märken och dings efter bästa förmåga.
Jag har försökt få bilderna att visa alla repor och märken så tydligt som möjligt.
Klockan är ej polerad.

Strax ovanför klockan 8 på boettkanten så finns den enligt mig värsta skadan/dingen. På vänster sida av boetten finns några dings, detta kommer av att klockan är ganska hög.

Vidare på boettlocket, över ordet PRO så finns också några repor. Inte särskilt djupa, de fanns där när jag köpte klockan, men då jag inte såg dem i butiken så blev det ord mot ord. Jag har blivit försäkrad om att de går att polera/borsta bort.

Länken skulle jag säga är i bra skick, hairlines och mindre slitagemärken efter användning.
Låset har lite mer markerade repor, inte särskilt djupa repor, men de syns.
Klockan säljs med box och cert enligt bilder. Det är den stora vattentäta lådan som Oris använder till ett fåtal modeller.

Bilderna gör inte klockan rättvisa, men visar tydligt alla repor.

Fråga vad ni vill om klockan.

Frakt efter överenskommelse.
F2F i Stockholm eller Uppsala.
Föredrar swish.

Prisbump från 15000 - 13000 - 12000 - 10000!
Stort tack till KS för annonsplats!
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
 
Senast ändrad:
Topp