Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju bara att lägga en beställning
http://www.fredmansur.se/sv/klockor...sixty-five-carl-brashear-limited-edition.html
För att ingen dyker med dem ändå.. Tycker dock själv att ett tropic-liknande gummi borde ingåRiktigt snygg!
Men varför läder på en dykare/klocka med dykaranknytning?!?
Testade den förra fredagen på Becks. Tyckte den var mycket grymmare i verkligheten än på bild faktiskt.Testade en i helgen på becks ur i Norrköping.
Det börjar tydligen dimpa in boetter av brons av olika tillverkare, Zenith har en flygare.
http://www.zenith-watches.com/en_en/pilot-type-20-extra-special.html
Jag tror tvärt om...när bronsen blir patinerad på bezel nöter man siffrorna blanka. Min med alu bezel ser lite livlös utHåller med om att den är snygg. Men ju mer jag tittar desto mer får jag känslan att det är för mycket brons (om det kan bli det ) Både bezel, siffror på bezeln, timmarkeringar, krona är i brons. Kan inte sätta fingret på vad jag skulle vilja ändra men något är det
Hmmm... I give you the benefit of the doubt Vore faktiskt nice om det blir så, det skulle dämpa min känsla av för mycket bronsJag tror tvärt om...när bronsen blir patinerad på bezel nöter man siffrorna blanka. Min med alu bezel ser lite livlös ut
Tror bandet blir snyggt efter användningLäder bandet var inte någon höjdare, mörk brun blank...
Provade lite annat igår... Vet inte om det blev något bättre...
Vad tycks?
@MaziK du har haft den lite längre, har du provat/hittat något passande?
Läder bandet var inte någon höjdare, mörk brun blank...
Provade lite annat igår... Vet inte om det blev något bättre...
Vad tycks?
@MaziK du har haft den lite längre, har du provat/hittat något passande?