• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad ORIS Carlos Coste Chronograph Limited Edition

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
En 1000m dykchrono i titan med ett safirglas på hela 4,8mm. Jo jag tackar jag! Här snackar vi ett riktigt dykarur. Limiterad till 2000 ex. Från 2009. Servad november 2016. Allt funkar som det ska. Kommer med box, cert, inköpskvitto (svensksåld), servicedokumentation, extra länkbitar. Boxen är rätt sliten, sådär som en gammal Omega eller Breitling-box kan bli. Trots sina 47mm så bär den riktigt bra. Klockan har tidigare haft polerade bandhorn och kantbitar på länken. Såg helflummigt ut. Jag har i min ägo låtit auktoriserad ORIS återförsäljare borsta bandhornen och kantbitarna så att dom nu har samma matta finish som resten av boetten samt länkens mittbitar så nu ser den ut som den borde sett ut från början. Betydligt snyggare samt mycket tooligare. Länken ser nu dessutom ut som ny.

Pris: 14K (inkl. REK-frakt) OBRO. Har massor med referenser. Ingen retur således det inte gjorts upp om innan avslutad affär. Byten är alltid kul. Något av lika värde eller med pengar åt mitt håll. Inga dressur eller vintage. Gärna Marathon TSAR/GSAR, Seiko MM300, Sinn U1/UX, Casio G-Shock Frogman/Mudmaster. Kom med förslag.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp