• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Chronoris, Tudor Chrono, Tudor flinga, Omega flat jedi.

Ministern

Founder
2-Faktor
Oris Chronoris inköpt ny av mig och full set 10500 kr
Såld Tudor Chrono, andra ägare nära NOS, full set 16000 kr
Såld Tudor Flinga, blå med gulnade index head only 20500 kr med två glas, två insert och just trycktestad och nya packningar.
Omega flat Jedi 10000 kr utan länk på svart racing.


53113A0F-30D5-4E4A-96C2-95F751A0D910-455-000000A1696DE7BA_zps63c3b4e5.jpg


Pm:a för bilder och mer info.
 

Dizywisy

Omega
2-Faktor
Oris Chronoris inköpt ny av mig och full set 10500 kr
Tudor Chrono, andra ägare nära NOS, full set 16000 kr
Tudor Flinga, blå med gulnade index head only 20500 kr med två glas, två insert och just trycktestad och nya packningar.
Omega flat Jedi 10000 kr utan länk

Pm:a för bilder och mer info.




Intresse kan finnas för chronoris, vart i landet för F2F?
 

Andrew

Cartier
Kom igen nu Herr Propagandaminister. Lead by example. Varför ska vi andra följa reglerna för annonsering om inte du gör det?

Bumpen bjuder jag på.

Edit: Tack för bilden!
 

Dizywisy

Omega
2-Faktor
Pust, alla fina klockor finns i Stockholm och jag är en sån tråkig person som gärna vill se den live innan köp :(
Jag pm om jag har vägarna förbi i något ärende
 
Topp