• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Diver 65, 40mm, grön urtavla

Ahlgren_K

Omega
Pris
13000 SEK
Returpolicy
Nej, klockan är fortfarande under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Oris Diver 65 med 40mm diameter, brons-ring runt vridinlägget och den mörkgröna urtavlan. Köpte klockan ny från butik genom ett ombud i augusti 2020, och klockan har således garanti till och med 17 augusti 2023 med Oris förlängda garanti på totalt 3 år. Klockan kommer på originallänk, med inner / ytter-box, cert, och samtliga länkar som följde med vid nyköp.

Klockan tickar fint och jag har inte märkt några som helst funktionsproblem med den. Senaste uppmätning i Toolwatch gav en avvikelse på +1,1 sekunder per dygn, men jag lämnar inga garantier utöver de som Oris tillhandahåller.

Finns lite hairlines och ”skav” på spännet till länken som jag försökt fånga i bilderna, men utöver det kan jag inte hitta synliga defekter på klockan. Se bilderna för vidare beskrivning då jag tycker dessa ger en rättvis bild av skicket.

Mitt pris: 13000 kr

Affär görs F2F i Malmö-området, alternativt kan jag skicka klockan på köparens bekostnad.

// Ahlgren_K
IMG_2132.JPEG

IMG_2806.JPG

IMG_2810.JPG

IMG_2811.JPG

IMG_2812.JPG

IMG_2813.JPG

IMG_2814.JPG

IMG_2130.JPEG
 
Senast ändrad:
Topp