• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Diver 65 Movember edition *helgpris 10k*

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Pris
10500
Returpolicy
Ja, om den avviker från beskrivningen så löser vi det såklart.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Har ett starkt behov av en Doxa i mitt liv och har eventuellt en på g, sänker därför priset nu i helgen.MN-bandet på bilden ingår.

Säljer min Oris Diver Sixty five Movember edition som jag fick i ett byte för ett par veckor sedan. Modellen släpptes 2017 och kommer fullset med alla tillbehör. Klockan är i bra skick men med spår av användning i form av hairlines främst på baklocket men även små märken efter bandbyte på baksidan av bandhornen. Svarar mer än gärna på frågor i PM och kan självklart fixa fler bilder om det önskas. Är främst ute efter försäljning men byte kan absolut var intressant så det är bara att fråga.

Tack KS för ett fantastiskt trevligt forum!
36035741-5E5B-4111-B589-B76FEA481B72.jpeg
6A7B3252-646D-4BB9-BC6F-AD9B41CC24BA.jpeg
F7B87C9E-7E54-47E8-B366-A4C004205799.jpeg

fullsizeoutput_bfe.jpeg
fullsizeoutput_b3f.jpeg
fullsizeoutput_c02.jpeg
fullsizeoutput_b45.jpeg
fullsizeoutput_b47.jpeg
fullsizeoutput_bf9.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp