• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad oris diver modell 7533. 4800kr

thompsonbjorn

Breitling
image (2).jpeg
image (1).jpeg
image (3).jpeg
image (4).jpeg
säljer nu min klocka som jag köpte av forum medlem för 3 månader sedan. jag är jättenöjd med den så vill köpa en ny ORIS för slantarna jag får för försäljningen :)
den är FULLSET kvitto etc allt är med, den är förlängd med extra länkar så den passar min feta 21 cm handled. inköpt 2009. när jag lämnade in den för förlängning så gjorde de rent bezel inuti så den roterar fint och känns bra, ingen service gjord, frågade det skulle kosta 3000 på step in watchcenter som är ORIS AD
hade tänkt mig 4800 med lite pruttmån :)
hör av er,
mvh björn
om ni har
glycine combat sub
steinhart aviation
longines hydroconwuest
så kan bytes tänkas göras
 

Bilagor

  • image (1).jpeg
    image (1).jpeg
    95.3 KB · Visningar: 44
Topp