• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Diver Sixty-Five

Whedda

Rolex
Pris
10000kr
Returpolicy
Retur enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Oris Diver Sixty-Five då den tyvärr inte får all den handledstid den förtjänar. Det rör sig om den första versionen av modellen med en diameter på 40 mm och ett klassiskt Tropicband i gummi. Det har varit en perfekt semester- och sommarklocka men då den burits mycket sparsamt under endast semestrar sen den införskaffades får den lämna till plats för något annat. Klockan i mycket bra skick, klarade senaste trycktest galant och håller tiden väl.

Klockan är fullset med gummibandet i perfekt skick. Jag skickar gärna med ett par Natoband som alternativ.

Jag kan ses för försäljning face to face i Stockholm eller skicka klockan med värdepost inom Sverige.
Retur enligt överenskommelse.

Pris: 10 000 kr eller bästa rimliga bud.

14033590_1013448672056999_167544352_n(1).jpg

(Min klocka på olivgrönt natoband)

21177_01 733 7707 4064-07 4 20 18_horizontale.png

(Bild lånad av Oris)
 
Topp