• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oris Divers Sixty Five - årets bästa rykte?

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Riktigt bra! Denna växer hos mig och blir allt mer sugen på att köpa en. Tycker länken ser skönt rasslig ut :)
 

Loshin

Panerai
Var riktigt sugen på den innan men när den väl släpptes så svalnade köplusten. Dels för att den inte kom på länk och då kändes den för dyr, och att det där snygga tropicgummit är alldeles för långt.

Men nu blev man ju riktigt sugen igen.
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Njae personligen så tycker jag att den gör sig bättre på gummit, men det är ju alltid kul att man kan välja mellan länk och gummi
 

Asplund

Patek
2-Faktor
image.jpeg
 

Norra

Panerai
datumplacering känns så ogenomtänkt......
Vad snackar du om? "Originalet" från 60-talet hade ett stort vitt fönster klockan tre. Den nya har ett mindre fönster (till förhållende till tavlan i alla fall) i svart klockan sex som ger den mer symmetri än originalet, och som dessutom käkar upp mindre av respektive index..
 

TonySoprano

Cartier
2-Faktor
Riktigt snygg. Inget bekräftat från Oris än? Var och kikade på några Oris hos AD för två veckor sedan och då hade de inte hört talas om att den skulle komma på länk.
 

Gurgel

Cartier
Asså jag börjar tvivla. Är den verkligen snyggare på länk? Får beslutsångest. Det är ju ett schysst pris, men för mkt om man är tveksam.
 

Simpatico

Rolex
Väldigt trevlig nyhet med länk.
Vilken länk, grymt snyggt och vilken retroflört sen. Helt rätt väg att gå.

Slutgiltiga bedömingen kommer efter man fått klämma på den.
Men tills dess - Bra, mycket bra.
 
Topp