• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Divers Small Second Date

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Säljer å polares vägnar en Oris Divers Small Second Date. 47mm i diameter. Stål. En härligt biffig klocka som väger in på ett kvarts kg på länk. Bra bruks-skick. Kommer med cert och box och samtliga länkbitar. Från 2009. Håller tiden väl/bra gångreserv. Pris 8 lax.








Inga byten. PM eller kladd i tråden är såklart valfritt.

JoberMan
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ursäkta kladdet.. Men det kan vara så att priset är på tok för lågt.. Om det är så att din polare är släkt med en annan forumprofil så är det mycket möjligt att proveniensen på den klockan är nästan obetalbar...
Om mitt antagande ovan är korrekt så har BÅDE undertecknad OCH RicRob ägt denna kanonklocka!! Förutom detta så är det en av de snyggaste Oris som gjorts :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Ursäkta kladdet.. Men det kan vara så att priset är på tok för lågt.. Om det är så att din polare är släkt med en annan forumprofil så är det mycket möjligt att proveniensen på den klockan är nästan obetalbar...
Om mitt antagande ovan är korrekt så har BÅDE undertecknad OCH RicRob ägt denna kanonklocka!! Förutom detta så är det en av de snyggaste Oris som gjorts :)

Har den borstade mittenlänkar? :D

Nej menar så klart inte mitten utan ställer om frågan, är hela länken borstad?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Ursäkta kladdet.. Men det kan vara så att priset är på tok för lågt.. Om det är så att din polare är släkt med en annan forumprofil så är det mycket möjligt att proveniensen på den klockan är nästan obetalbar...
Om mitt antagande ovan är korrekt så har BÅDE undertecknad OCH RicRob ägt denna kanonklocka!! Förutom detta så är det en av de snyggaste Oris som gjorts
Japp, det är samma klocka. Säljer den åt Spence's brorsa. Har själv ägt den en period när nuvarande ägaren hade förköpt sig på hojprylar och behövde pengar.

Har den borstade mittenlänkar? :D

Nej menar så klart inte mitten utan ställer om frågan, är hela länken borstad?

Nope, länken är polerad. Det är ju ingen fragil dressare du har att göra med om du tycker att den ser repig ut. Den bär spår av daglig användning och har garanterat inte framlevt sina dagar i något bankfack :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Tack! Tyckte det såg ut som det och jag hade en 09a som var helborstad det va därför jag frågade, hade kanske slagit till endast därför i så fall :D

Grym klocka för pengarna hur som!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Helg-REA! Sju lakan jämnt. Frakt tillkommer. Billigare än så här blir det inte. Slå till nu, innan det är för sent.
 
Topp