• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Propilot date 41mm

lofgreno

Guld
Pris
8500
Returpolicy
Om nåt är tokknas. Köpare betalar ev. frakt
Bilder Skickat
  1. Ja
9000 - > 8500

Säljer min Oris Propilot Date 41mm. Inge lätt beslut faktiskt , hade tänkt att detta skulle vara min keeper. Men efter att ha köpt lite annat så får denna tyvärr ingen handledstid längre. Klockor som bara får ligga är inte min grej. Bättre att nån annan tar över.

Inköpt på Stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia i Juni 2017.

Spår av användning finns såklart, sen finns det en tydlig repa på höger bandhorn som synes på första bilden.

Har kvar en försäkring på dina via Stjärnurmakarna som går ut 25/2. Annars går den bra med sitt Sellita SW220-1 verk.

Låda, garantikort, länkar ingår. F.n. är den kortad till 17cm handled. I priset ingår Skicka lätt. Eller F2F i Stockholmsområdet.

Har du några ev. frågor är det bara att PM´a.

20210129_201606.jpg

20210129_201639.jpg

20210129_201714.jpg
20210129_201910.jpg


GG tråd:
https://klocksnack.se/threads/lofgreno.83377/

Tack för annonsplats KS.

/Olle
 
Senast ändrad:
Topp