• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Oris Oris Sixty-Five 12h Cal. 400-2

diablonickel

Basic
2-Faktor
Pris
19 000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags för mig att sälja iväg denna charmiga Oris för att göra plats för annat.

En Oris Sixty-five 12H Cal 400.
Klockan är uttagen 2022 i Danmark, garantin gäller således till 2032. box och cert finns. Verket är bytt till det uppgraderade 400-2 verket på garanti och faktura på detta finns.

Skicket är fint, det finns dock en liten ding på bezeln vid 11 samt en på sidan av boetten vid 8, hoppas dessa framgår på bilderna. Den sitter just nu på länk som är tråkig. Det finns brukspår på länk som jag dock upplever som okej i helheten. Spännet bär en del djupare repor (se bild 4) Trycktest på 10 bar OK. Original läderbandet finns och ingår.

Kan skickas, alternativt F2F i Gävle, Uppsala eller Stockholm då jag jobbar där titt som tätt.

Skriv om fler bilder önskas, ni har synpunkter på priset eller vill få svar på annat!
Allt gott, Nicklas

IMG_0831.jpeg

IMG_0796.jpeg
IMG_0845.png
IMG_0844.png
IMG_0798.jpeg
IMG_0847.jpeg
IMG_0848.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp